CCOO guanya les eleccions sindicals a l’empresa CIBER (Centro de Investigación Biomédica en Red)

Totalitat del comitè d’empresa

Les eleccions sindicals que es van realitzar ahir, 16 de març a l’empresa CIBER (Centro de Investigación Biomédica en Red) van donar com a resultat la victòria de la candidatura de CCOO.

Amb una participació del 42% sobre un cens de 310 electors, els treballadors i treballadores de l’empresa CIBER de la província de Barcelona han donat la totalitat dels 13 membres que formen el comitè d’empresa a la candidatura de CCOO.

Des de la Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya agraïm la participació i la confiança dipositada en nosaltres. Ara, a treballar amb responsabilitat per al conjunt de la plantilla

Barcelona, 17 de març de 2016