Vaga als trens cremallera de Núria i Montserrat i a les estacions d’esquí de La Molina i Espot-Port Ainé

Dies 25, 26 i 27 de març

Malgrat la insistència sindical, l’empresa Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), titular de les explotacions dels trens cremallera de Núria i Montserrat i de les estacions d’esquí de La Molina i Espot-Port Ainé, es nega a negociar el Conveni de Turisme i Explotacions de Muntanya. La negativa a negociar, i a convocar la mesa negociadora per part de l’empresa, ha dut als comitès d’empresa de les 4 empreses afectades a convocar vagues per als dies 25, 26 i 27 de març.

Val a dir que l’empresa va aplicar sense cap dilació les retallades del 2010 deixant les parts substancials del conveni congelades, i ara es nega a negociar un conveni que resta congelat des del 2012.

Des de la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya, reiterem la nostra voluntat de diàleg i tornem a demanar la convocatòria de la mesa negociadora en breu termini de temps, per evitar el conflicte que es produiria en els inicis d’aquesta temporada turística.

Barcelona, 16 de març de 2016