En el marc del 8 de Març i després de la celebració de la Conferència de Dones i Homes

El Comitè de dones de CCOO de Catalunya impulsa un nou blog per donar veu a les dones del sindicat

Foto En el marc del 8 de Març, Dia Internacional de les Dones, el Comitè de dones de CCOO de Catalunya ha posat en marxa un nou blog amb l’objectiu que sigui un instrument per donar veu a les dones de CCOO i fer conèixer les seves experiències, les seves reflexions i la seva realitat. I com diu la benvinguda al blog “compartir les mirades diferents per construir i canviar un món que el volem nostre”.

El Comitè de dones de CCOO de Catalunya assegura que les dones tenen moltes coses per dir, tenen opinió sobre tot i en tot moment, i quan es troben en espais de confiança, de confort, perquè no són jutjades o censurades, les reflexions flueixen, les idees es comparteixen i enriqueixen el seu bagatge amb experiències i visions diverses.

Sovint, les dones reprimeixen l'expressió, la veu i el text perquè no entenen els codis de comunicació, perquè infravaloren les seves aportacions i perquè no tenen temps. El blog del Comitè de dones de CCOO de Catalunya vol ajudar a trencar aquesta situació.

El blog del Comitè de dones de CCOO de Catalunya el trobareu en aquest enllaç:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 8 de març de 2016