Nou material en català per als delegats i delegades de prevenció

El Servei Lingüístic de CCOO de Catalunya ha elaborat un dossier de salut laboral amb l’objectiu de promoure l’ús del català en el món laboral a través de la tasca que es fa en l’àmbit de salut laboral.

El dossier explica què és un delegat o delegada de prevenció, quines són les tasques habituals que desenvolupa, què és un comitè de seguretat i salut, i quin funcionament té. Així mateix, i com a fet més significatiu, inclou els models de documents relatius a la salut laboral, actualitzats i redactats en català, tot incidint en la importància de fomentar l’ús de la llengua catalana en aquest àmbit i explicant els recursos que el Servei Lingüístic del sindicat posa a disposició de l’organització.

Aquest dossier s’adreça als nous delegats i delegades escollits en el procés d’eleccions sindicals, entre els quals n’hi ha que s’han d’encarregar de la tasca de prevenció. La finalitat del dossier és la de facilitar-los una sèrie d’eines i recursos que els permetin desenvolupar la seva tasca en llengua catalana, per incidir, així, en l’augment de l’ús del català en el marc de les empreses.