Convocada vaga a Autoliv Kle per exigir una alternativa industrial al tancament

Davant el bloqueig de les negociacions a Autoliv Kle, el comitè d’empresa ha convocat onze jornades de vaga al mes de desembre per exigir a la direcció de l’empresa que faci marxa enrere en els seus plantejaments i s’assegui amb veritable voluntat negociadora per trobar una alternativa industrial al tancament de la planta de Granollers. La vaga, que compta amb el suport de CCOO d’Indústria, està convocada els dies 2, 3, 4, 7, 9, 10, 11, 14, 15, 16 i 17 de desembre.

Aquesta setmana, els treballadors i treballadores ja han iniciat les mobilitzacions amb concentracions a les portes de la fàbrica durant l’hora d’esmorzar per pressionar la direcció de l’empresa a desencallar la situació i avançar en les negociacions. Aquest dissabte, 28 de novembre, els treballadors i treballadores d’Autoliv Kle faran una assemblea informativa oberta a partir de les 18 h, a la plaça de la Porxada, de Granollers, per explicar a la ciutat la seva situació i demanar el suport de les administracions en defensa dels llocs de treball.