Sindicats i patronals signaran demà el nou Acord interprofessional de Catalunya

Patronals i sindicats signen aquest divendres 27 de novembre de 2015, a les 12 hores, l’Acord interprofessional de Catalunya (AIC) 2015-2017. Els secretaris generals i presidents de les diferents organitzacions rubricaran el nou acord que, com els seus predecessors, actualitza i modernitza el marc català de relacions laborals per afavorir el manteniment i la creació d’ocupació de qualitat.

L’acte de signatura tindrà lloc a la seu del Tribunal Laboral de Catalunya i comptarà amb la participació de la presidenta de Fepime Catalunya, María Helena de Felipe; el secretari general de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya (CCOO), Joan Carles Gallego; el secretari general de la Unió General de Treballadors de Catalunya (UGT), Josep Maria Álvarez; el president de PIMEC, Josep González, i el president de Foment del Treball, Joaquim Gay de Montellà.

Els mitjans de comunicació podran enregistrar en vídeo i àudio el desenvolupament de l’acte, que comptarà amb les intervencions de tots els signants de l’acord.

El text de l’acord, el podeu trobar en aquest enllaç