Jornada “FEM XARXA: Anàlisi i actuacions al Baix Ebre contra l’explotació laboral severa en l’agricultura”

Demà dijous, 26 de novembre, a partir de les 10.00 hores, a Tortosa

Demà dijous, 26 de novembre, tindrà lloc a Tortosa la jornada “FEM XARXA: Anàlisi i actuacions al Baix Ebre contra l’explotació laboral severa en l’agricultura”, organitzada per CCOO de Catalunya i la Fundació Cipriano Garcia-CCOO de Catalunya.

Es farà a partir de les 10.00 hores a l’aula 207 del Campus Terres de l’Ebre de la Universitat Rovira i Virgili (URV) a Tortosa, a l’Avinguda Remolins, 13-15.

La jornada té com a objectiu presentar la investigació elaborada, en el marc del projecte AGREE (AGricultural job Rights to End foreign workers Exploitation) cofinançat per a la Comissió Europea mitjançant el programa de prevenció i lluita en contra del crim, que ha permès realitzar un diagnòstic de la situació de sobreexplotació dels treballadors i les treballadores migrants ocupats en el sector agrícola i establir una xarxa de treball, amb la presència de diferents actors del Baix Ebre (inspecció de treball, institucions públiques, policia nacional, entre d’altres), per a fer-hi front.

Després de l’obertura (10.00 h) amb Josep Casadó, secretari general de CCOO de les Terres de l’Ebre, i la presentació (10.30 h) de Daniel Garrell, de la Fundació Cipriano Garcia-CCOO de Catalunya, hi haurà una taula rodona (11.30 h) d’anàlisi de la situació, i les conclusions (13.00 h) a càrrec de Ghassan Saliba, responsable de Cohesió Social i del Món Àrab del sindicat. Després del vídeo de la campanya (13.30 h) vindrà la cloenda (14.00 h), amb Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya.

Trobareu el programa complert a internet.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 25 de novembre de 2015

Agenda:
Dijous 26 de novembre de 2015
a partir de les 10.00 hores
Sala 207 del Campus Terres de l’Ebre de la URV – Avinguda Remolins, 13-15. Tortosa