Acte central: taula rodona a l'Espai Francesca Bonnemaison de Barcelona, demà dimarts a les 10.00 hores

CCOO commemora el Dia Mundial contra la Violència de Gènere, 25 de novembre, amb un seguit d'actes arreu de Catalunya

Per commemorar el Dia Mundial contra la Violència de Gènere, el 25 de novembre, CCOO organitza diferents actes arreu de Catalunya i crida a participar-hi.

L’acte central es farà demà dimarts, 24 de novembre, de 10.00 hores a 12.00 hores, a l’Espai Francesca Bonnemaison (carrer de Sant Pere Més Baix, 7) de Barcelona: serà una taula rodona amb el títol "Un món laboral lliure de violències masclistes i prou d’assetjament sexual per raó de sexe!". La taula estarà moderada per Aurora Richarte, de l’equip de la Secretaria de la Dona i Cohesió Social de CCOO de Catalunya, i hi participaran Alba Garcia, secretària de la Dona i de Cohesió Social del sindicat; Neus Moreno, membre de l’equip d’aquesta Secretaria, i Telma Vega, de la Inspecció de Treball de Catalunya.

A més, el dimecres 25 de novembre tindrà lloc la manifestació unitària a Barcelona, a les 19.00 hores, des de la Rambla de Canaletes fins a la plaça de Sant Jaume (la convocatòria de CCOO és a les 18.45 hores davant del Zurich, cruïlla de plaça de Catalunya amb el carrer de Pelai).

Més informació dels actes i manifest de CCOO i manifest conjunt a Internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 23 de novembre de 2015