II Jornada de Responsabilitat Social a l’Empresa i Inversió Socialment Responsable en els plans de pensions del sistema d’ocupació

Dijous 3 de desembre de 2015, a la sala d’actes de la seu de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16. 08003 Barcelona)

La Confederació Sindical de Comissions Obreres i la Comisió Obrera Nacional de Catalunya organitzen la II Jornada sobre Responsabilitat Social a l’Empresa i Inversió Socialment Responsable que tindrà lloc el dijous 3 de desembre de 2015, a la sala d’actes de la seu de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16. 08003 Barcelona).

La raó per abordar en un mateix espai de debat i reflexió les dues qüestions, responsabilitat social i inversió socialment responsable, és perquè considerem que es tracten de dues cares d’una mateixa moneda. L’empresa sostenible i responsable socialment, en la seva condició de promotora d’un pla de pensions (com a inversora institucional), ha d’actuar d’una manera socialment responsable.

Esperem la vostra assistència! Apunteu-vos-hi omplint el formulari d’inscripció.

Podeu participar-hi anticipadament enviant les vostres preguntes als ponents.
Feu clic per veure el programa de la II Jornada de Responsabilitat Social a l’Empresa i Inversió Socialment Responsable.