CCOO acull demà un seminari sobre “reptes i potencialitats del desplegament de la T-Mobilitat”

En el marc de la Setmana de la Mobilitat

En el marc de la  Setmana de la Mobilitat 2015, CCOO de Catalunya acull demà dimecres, 14 d’octubre, un Seminari sindical amb el títol “Reptes i potencialitats del desplegament de la T-Mobilitat”. El seminari tindrà lloc a la seu central del sindicat, Via Laietana, 16, 1a planta de Barcelona.

El seminari començarà a les 10.40 h. amb una presentació del seminari a càrrec de Vicenç Tarrats, Secretari de Política Territorial i Barcelonès de CCOO de Catalunya.

A les 11 h. tindrà lloc una taula amb el nom d’introducció al concepte de T-Mobilitat a càrrec de Ricard Font, Secretari d’Infraestructures i Mobilitat de la Generalitat de Catalunya, i Jordi Grau, director de l’Autoritat del Transport Metropolità de l’Àrea de Barcelona. A les 11.45 h. tindrà lloc un debat moderat per Laura Diéguez, tècnica del Departament de Sostenibilitat de CCOO de Catalunya.

A les 12.30 h. tindrà lloc una taula rodona amb el títol “Reptes i oportunitats de la T-Mobilitat”, amb Jordi  Giró, president de la CONFAVC, Omar Minguillon, secretari de Política Institucional i Mobilitat de la UGT de Catalunya, un representant de la Mesa Popular de Transport Públic, José Manuel Jurado, responsable de Sostenibilitat de CCOO de Catalunya i Ricard Riol, president de l’Associació per a la Defensa del Transport Públic PTP.

A les 13.30 h. tindrà lloc un debat moderat per Vicenç Tarrats, per arribar a les 14 hores on es tancarà el seminari.