Jornada Mundial del Treball Digne

Com cada any, el 7 d’octubre celebrem la Jornada Mundial del Treball Digne convocada per la Confederació Sindical Internacional. En aquesta vuitena edició, des de CCOO de Catalunya, UGT de Catalunya, USOC, Fundació Pau i Solidaritat, Fundació Sindicalistes Solidaris i Sotermun, volem mostrar el nostre suport i compromís en la lluita global pel treball digne arreu del món.

El treball digne, tal com ha establert l’OIT, és essencial per al benestar de les persones.

El treball no només genera els ingressos necessaris per al sosteniment, sinó que també facilita el progrés social i econòmic i enforteix les persones, les seves famílies i les comunitats.

Feu clic per veure:
– el Manifest de la Jornada Mundial del Treball Digne 2015
– l’àlbum de fotos de la concentració de delegats i delegades de CCOO, UGT i USOC a la plaça d’Antonio López, primer marquès de Comillas que es va enriquir amb el tràfic d’esclaus.