Mobilitzacions previstes pels treballadors de Valeo durant el mes de setembre

Des de finals del mes de juliol els treballadors de la planta de Valeo a Martorelles estan realitzant una vaga indefinida, després que a les portes del període vacacional, l’empresa fes pública la seva intenció de deslocalitzar la producció de la planta catalana a Saragossa, incomplint el Pla industrial vigent fins el 2019 acordat fa una any amb els 257 treballadors. Aquests van reaccionar immediatament amb la convocatòria de vaga indefinida i amb la instal·lació d’un campament de vigilància davant l’empresa que s’ha mantingut durant tot l’estiu.

Feu clic per veure l’àlbum de fotos del campament dels treballadors i treballadores de Valeo, a Martorelles

Properes mobilitzacions

Els empleats i empleades de Valeo han preparat diferents accions durant el mes de setembre i faran arribar les seves reclamacions als partits polítics amb l’objectiu de pressionar l’empresa perquè no deslocalitzi la producció, més quan la planta de Martorelles sempre ha estat al capdavant dels estàndards de qualitat i productivitat del grup i ha tingut sempre una rendibilitat positiva.

1 de setembre – concentració davant la fàbrica de SEAT, a Martorell.
3 de setembre- concentració davant la fàbrica de Nissan, a Zona Franca de Barcelona.
4 de setembre – concert solidari al campament de Valeo
8 de setembre – manifestació entre Martorelles i Mollet del Vallès
11 de setembre – participació de la plantilla en l’acte de la Diada a la Meridiana
15 de setembre – concentració a la Plaça de Sant Jaume