CCOO critica el nomenament del cap de Serveis Personals de l’Ajuntament de Sant Quirze del Vallès

El sindicat demana explicacions a l’actual directora d’Administració Local a la Generalitat, Montserrat Mundi, exalcaldessa, per concebre l’administració local com a refugi i trampolí d’afiliats a partits polítics

Segons informa la Secció Sindical de CCOO a l’Ajuntament Sant Quirze del Vallès, Marc Monells és l’actual cap d’àrea de Serveis Personals a Sant Quirze des de fa més d’un any, en comissió de Serveis procedent de l’Ajuntament de Sabadell i amb una vinculació més que manifesta cap a CDC, cosa que va motivar la seva incorporació a l’organigrama municipal com a cap d’àrea, amb el vist i plau de l’excaldessa Montserrat Mundi, nomenada recentment directora d’Administració Local a la Generalitat de Catalunya.

Des de la Secció Sindical de CCOO a l’Ajuntament de Sant Quirze del Vallès es vol denunciar la renovació que va autoritzar l’actual directora d’Administració Local a la Generalitat, per sis mesos, de l’actual cap de serveis personals, a un mes de les eleccions municipals, així com les retribucions que se li van assignar: són unes retribucions que queden complementades amb 726 euros mensuals en concepte de majors funcions “pròpies del seu lloc de treball de cap d’àrea” i que ocasionalment ha desenvolupat des de la seva incorporació el mes d’abril de 2014, ja que ha mantingut una activitat laboral paral·lela com a “assessor de campanyes electorals i president d’iPolítica”.

CCOO vol posar en evidència que, actualment, malgrat que l’actual cap de serveis personals, Marc Monells, té assignat el fet de coordinar i supervisar l’àrea així com planificar i controlar l’activitat i el seu funcionament, no desenvolupa aquestes tasques ja que en gran mesura són assumides per tècnics de l’àrea: aquesta persona no acudeix amb regularitat al seu lloc de treball i la seva absència en cap cas ha ocasionat cap disfunció en l’àrea de Serveis Personals, motivada per la professionalitat dels tècnics i personal administratiu de l`àrea.

En aquest sentit, des de CCOO reclamem a la Corporació que es retirin les majors funcions a aquest funcionari, ja que no compleix amb les obligacions que la institució li va definir al seu decret de nomenament, en defensa d’allò públic i el servei a la ciutadania de Sant Quirze del Vallès.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 4 d’agost de 2015