CCOO denuncia a TEYAME per pràctiques antisindicals i convoca concentracions davant la seva seu

Dilluns 10, dijous 13 i dilluns 17 d’agost

CCOO denuncia a l’empresa TEYAME, del sector de Contact Center, que realitza serveis a COFIDIS, AMPLIFON, BARCLAYS, BANCO POPULAR, BANKINTER i RACE, per pràctiques antisindicals per haver acomiadat a tres treballadores com a represàlia per presentar-se en la candidatura de CCOO a les eleccions sindicals realitzades a principis del mes de juliol.

CCOO dóna la resposta jurídica i sindical pertinent per reclamar la nul·litat d’aquests acomiadaments i la seva propera readmissió. TEYAME és una empresa de nova creació que, per a CCOO, realitza pràctiques inacceptables contra la llibertat sindical, justificant els acomiadaments per causes de baixa productivitat, més quan es tracta de treballadores que han demostrat, fins i tot destaquen, pels seus bons resultats.

Les concentracions convocades davant la seu de TEYAME (plaça d’Europa, 11, edificis Inbisa, l’Hospitalet de Llobregat) seran, de 15.30 h a 16 h, el dilluns 10, dijous 13 i dilluns 17 d’agost.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 31 de juliol de 2015