CCOO emplaça el president de la Generalitat a intervenir directament per evitar el tancament de Valeo

Tot i que coincideixen que no hi ha causes que justifiquin la decisió de Valeo, CCOO demana una major implicació del Govern en la solució del conflicte

CCOO d’Indústria de Catalunya ha acompanyat al Comitè d’Empresa de Valeo en la reunió que ha mantingut aquest matí amb les direccions generals de Relacions Laborals i Indústria del Departament d’Empresa i Ocupació, en la qual han demanat al Govern que faci valer el seu pes institucional per aturar la decisió de Valeo de traslladar l’activitat productiva i tancar la planta de Martorelles.

En la reunió, han coincidit que no existeix una causa que justifiqui aquesta mesura plantejada per la multinacional i que, per tant, no té sentit el tancament de la factoria que Valeo té a Martorelles. Tot i així, CCOO manifesta la seva decepció i lamenta la manca de predisposició que ha demostrat el Departament d’Empresa i Ocupació per instar el president Mas a reunir-se amb la màxima direcció del grup Valeo per evitar el tancament de la planta vallesana.

Davant d’aquest escenari, CCOO d’Indústria de Catalunya i la Secció Sindical de CCOO de Valeo citen directament el president de la Generalitat perquè intercedeixi davant la direcció de la multinacional en defensa de la continuïtat de la fàbrica de Valeo de Martorelles i dels 257 llocs de treball.

Aquesta tarda, a partir de les 15.30 h, es reprendrà la mediació de vaga, en la qual s’espera que l’empresa doni resposta a la sol·licitud dels representants dels treballadors i treballadores de retirar aquesta mesura i aclarir el futur de la planta de Martorelles. Si no es desbloqueja la situació, a partir de les 22.15 h la plantilla de Valeo iniciarà la vaga indefinida.