Dos sindicalistes de CCOO rebran la Medalla al Treball President Macià

Demà dimecres, 8 de juliol, a les 20.00 hores

Els sindicalistes de CCOO José María Bravo i Toni Tuà rebran demà la Medalla al Treball President Macià, en una cerimònia que tindrà lloc al Palau de la Generalitat a les 20.00 hores.

José María Bravo ha fet la seva tasca sindicalista a CCOO de Lleida, formant part del nucli fundador del sindicat d’hostaleria i va ser secretari general al territori entre 1980 i 1996. Per la seva banda, el terrassenc Toni Tuà va ser president del Comitè d’Empresa de l’Hospital Clínic de Barcelona, essent responsable de Política Sanitària de CCOO del 1991 al 2010 i havent estat alcalde de Sant Quirze del Vallès entre 1987 1989.

Bravo i Tuà comparteixen la dedicació a la defensa dels drets dels treballadors i treballadores i la recerca del bé comú i el progrés social.

Una delegació del sindicat, encapçalada per Joan Carles Gallego, secretari general, acompanyarà els guardonats en la cerimònia.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 7 de juliol de 2015