Assemblea General del Consell Sindical Interregional Pirimed

Demà dimecres, 8 de juliol, a Portbou

Demà dimecres, 8 de juliol, a partir de les 10.00 hores, se celebra, al Centre Cívic de Portbou, l’Assemblea General del Consell Sindical Interregional (CSIR) Pirineus Mediterrània. Aquesta estructura transfronterera, que fa prop de 30 anys que treballa, arreplega els principals sindicats de Catalunya, d’Andorra i de les regions franceses de Llenguadoc-Rosselló i Migdia-Pirineus. El CSIR és un espai de coordinació sindical que dedica especial atenció a la mobilitat transfronterera i a la qualitat de l’ocupació a l’espai fronterer, representa les organitzacions franceses i catalanes davant d’actors com l’Euroregió o la Comunitat de Treball dels Pirineus, i acompanya projectes com el de l’Hospital de la Cerdanya.

L’Assemblea General del CSIR comptarà amb la benvinguda de l’Excel·lentíssim Alcalde de Portbou, el Sr. Josep Lluís Salas i Mallol, i amb la participació dels secretaris generals de les organitzacions sindicals a banda i banda de la frontera. Per part de CCOO de Catalunya hi participarà Joan Carles Gallego, secretari general, i Ricard Bellera, secretari d’Internacional, Migracions i Cooperació, que ha exercit la presidència del CSIR al llarg dels darrers dos anys, i que en aquesta ocasió li passa el testimoni al company Regis Villepontoux de la CFDT de Migdia-Pirineus. L’assemblea general comptarà amb dues taules rodones sobre “Memòria i frontera” i sobre “Frontera i treball”.

El Centre Cívic de Portbou es troba al carrer Méndez-Núñez, número 2.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 7 de juliol de 2015