CCOO de Catalunya reclama per carta als europarlamentaris catalans que votin en contra del TTIP

La votació sobre el TTIP tindrà lloc el proper dimecres, 8 de juliol, al Parlament Europeu

CCOO de Catalunya ha adreçat una carta signada pel seu secretari general, Joan Carles Gallego, als europarlamentaris catalans per demanar que votin en contra del TTIP en la votació que tindrà lloc el proper dimecres, 8 de juliol, al Parlament Europeu.

CCOO recorda en la carta que la immensa majoria de la seva afiliació és contrària als termes en què s’està produint la negociació del TTIP i que el sindicat ha demanat la seva immediata aturada juntament amb la plataforma europea contrària a aquest tractat. CCOO demana en la carta als europarlamentaris que tinguin en consideració, a l’hora d’emetre el vot,  que el respecte i la independència del Parlament Europeu és un dels elements centrals de l’Europa que defensen els treballadors i les treballadores de Catalunya. El sindicat destaca que Europa s’ho val i que ja té prou problemes que reclamen decisions immediates com per dispersar l’atenció en qüestions tan opaques i poc democràtiques com el TTIP.