CCOO acull la presentació del llibre ‘Familias también. Diversidad familiar, familias homoparentales’

Demà dimarts, 7 de juliol, a les 17.30 h, a la seu del sindicat a Barcelona

Amb motiu del Dia Internacional de l’Alliberament LGTBI, la Federació d’Educació, la Secretaria de la Dona i Cohesió Social, i l’Àmbit LGTBI de CCOO de Catalunya organitzen un acte que tractarà sobre famílies LGTBI i escola, juntament amb la presentació del llibre Familias también. Diversidad familiar, familias homoparentales, de l’Associació de Famílies de Lesbianes i Gais. Tindrà lloc demà dimarts, 7 de juliol, a les 17.30 h, a la sala 42, quarta planta, de Via Laietana, 16, a la seu de CCOO a Barcelona.

En aquest acte intervindran, com a moderadora, Marta Longares i Berengueras, responsable de polítiques LGTBI de la Federació d’Educació; Katy Pallàs, presidenta de l’Associació de Famílies Lesbianes i Gais; Elisabet Vendrell, responsable de Comunicació i Xarxes Socials de l’Associació FLG i escriptora del llibre Familias también. Diversidad familiar, familias homoparentales, i, per concloure, Alba Garcia, secretària de la Dona i Cohesió Social de CCOO de Catalunya.

Hi haurà la possibilitat d’adquirir exemplars del llibre Familias también. Diversidad familiar, familias homoparentales.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya

Barcelona, 6 de juliol de 2015