Presentació del llibre “Familias también, diversidad familiar, familias homoparentales”

Dimarts 7 de juliol, a les 17.30 h, a la seu de CCOO a Barcelona

Amb motiu del Dia Internacional de l’Alliberament LGTBI la Federació d’Educació, la Secretaria de la Dona i de Cohesió Social i l’Àmbit LGTBI de CCOO de Catalunya organitzen un acte que tractarà sobre famílies LGTBI i escola, juntament amb la presentació del llibre Familias también, diversidad familiar, familias homoparentales de l’Associació de Famílies de Lesbianes i Gais. Serà el proper dimarts 7 de juliol, a les 17.30 h,  a la sala 42, quarta planta de Via Laietana núm. 16, a la seu de CCOO a Barcelona.

En aquest acte, hi intervindran, com a moderadora, Marta Longares i Berengueras, responsable de polítiques LGTBI de la Federació d’Educació;  Katy Pallàs, presidenta de l’Associació Famílies Lesbianes i Gais; Elisabet Vendrell, responsable de comunicació i xarxes socials de l’associació FLG i escriptora del llibre, i per concloure, Alba Garcia, secretària de la Dona i de Cohesió Social de CCOO de Catalunya.

Hi haurà la possibilitat d’adquirir exemplars del llibre Familias también, diversidad familiar, familias homoparentales.
Més informació.