CCOO presenta un díptic que anima les dones a participar en les eleccions sindicals per combatre la discriminació

Les eleccions sindicals són l’oportunitat que tenim les dones de poder participar en la negociació de les nostres condicions de treball i avançar i millorar en matèria d’igualtat entre dones i homes a la feina i a tot arreu.

CCOO es defineix com un sindicat d’homes i dones que es compromet a defensar la igualtat d’oportunitats, a treballar per eliminar qualsevol tipus de discriminació directa o indirecta per raó de gènere, a lluitar contra la violència masclista, com l’assetjament sexual i per raó de sexe, o la violència exercida en l’àmbit de la parella, i a treballar per aconseguir la igualtat real entre homes i dones a la feina i a tot arreu.

La presència de dones en tots els àmbits de representació és fonamental per poder garantir la igualtat d’oportunitats. Les eleccions sindicals són la nostra oportunitat per poder participar en la negociació de les nostres condicions de treball, i així avançar i millorar en matèria d’igualtat d’oportunitats.

Feu clic per veure el díptic ‘Dona, amb tu i totes juntes per un lloc de treball, una empresa i una societat sense discriminació’.