Un laude arbitral dóna la raó a CCOO i invalida l’exclusió del cens electoral del treballador acomiadat per eDreams

El laude recull que s’ha de publicar un nou cens electoral amb el treballador Damien M. inclòs i continuar el procés electoral a l’empresa

CCOO de Catalunya valora molt positivament el laude arbitral comunicat pel Departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat en relació amb la reclamació interposada per aquest sindicat davant l’exclusió del cens electoral del treballador Damien M., i que posteriorment va ser acomiadat per eDreams, quan tenia la intenció de presentar-se a les eleccions sindicals a la llista de CCOO.

El laude estima parcialment la impugnació formulada per CCOO i invalida la decisió de la mesa electoral d’excloure del cens electoral el treballador Damien M., al mateix temps que fixa la publicació d’un nou cens electoral amb el treballador ja inclòs i continuar el procés electoral a partir d’aquest moment.

Això ha de significar la readmissió del treballador que va ser acomiadat per eDreams en una acció que CCOO ha considerat clarament antisindical. El treballador, mitjançant CCOO, va interposar una demanda per acomiadament nul que està pendent de resolució.

Edreams