Taula rodona als 20 anys de la Conferència de Beijing sobre la representativitat de la dona

Demà dijous, 2 de juliol, a la seu de CCOO a Barcelona

Demà dijous, 2 de juliol, a les 19.00 hores, se celebrarà, amb motiu dels 20 anys de la Conferència de Beijing sobre la representativitat de la dona, una taula rodona a la sala 42 de la seu de CCOO de Catalunya a Barcelona (Via Laietana, 16, 4a planta), presentada per Dones del Món de Barcelona.

L’any 1995 es va realitzar una conferència de les Nacions Unides a Beijing que va adoptar la Declaració i Plataforma d’Acció de Beijing, encaminada a eliminar els obstacles en la participació de la dona en les esferes de la vida pública i privada. I 20 anys després es pretén fer una taula rodona per poder debatre sobre els principis d’aquella conferència.

A la taula rodona, titulada “A 20 anys de la Conferència de Beijing”, hi intervindran Alba García, secretària de la Dona i Cohesió Social de CCOO de Catalunya; Marina Subirats, doctora en Filosofia i directora de l’Instituto de la Mujer quan va celebrar-se la Conferència de Beijing, i Patsili Toledo, doctora en Dret Públic de la Universitat de Barcelona (UB), integrant del Grup Antígona. I com a moderadora hi haurà Úrsula Santa Cruz, responsable de Viòlencies contra les Dones, de Dones del Món de Barcelona.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya

Barcelona, 1 de juliol de 2015