Protesta-xiulada contra l’acomiadament d’un company de l’empresa eDreams

Demà dimecres, 1 de juliol, a les 8.30 h i 13.30 h

Demà dimecres, 1 de juliol, al matí, el sector d’Agències de Viatges de la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya ha convocat un acte reivindicatiu (xiulada) davant la seu de l’empresa eDreams com a protesta per l’acomiadament d’un company per defensar els drets del col·lectiu i presentar-se com a candidat a les eleccions sindicals.

En el dia d’avui hi ha hagut un acte de conciliació amb l’empresa, tancat sense acord, atès que l’empresa manté la seva postura antisindical.

També es portarà a terme la recollida de signatures per a la readmissió d’en Damian. Per a més informació:

Per a més informació:

Cassio Roberto Paz, responsable d’Agències de Viatges a la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya, tel. 619.519.871

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya

Barcelona, 30 de juny de 2015