Material de CCOO de Catalunya per a la campanya del Voluntariat per la Llengua

Foto En els següents enllaços, hi podreu trobar els cartells de publicitat que el Servei Lingüístic de CCOO de Catalunya ha editat per promocionar la campanya del Voluntariat per la Llengua al sindicat:
- Cartell general
- Cartell empreses

Un dels cartells està especialment pensat per a les empreses, per això si teniu companys i companyes de feina que volen parlar en català o estan aprenent-ne, feu-vos voluntaris, només cal que tingueu 10 hores lliures per parlar en català. Els temes de conversa, els llocs, els dies i les hores on i quan parlar els podeu triar lliurement. El Servei Lingüístic posarà en contacte les diferents parelles i els facilitarà l’ajut que necessitin.

Aquesta campanya a la qual CCOO de Catalunya està adherit és impulsada per la Generalitat de Catalunya i els seus objectius són l’aprenentatge del català, la integració de les persones nouvingudes i la creació de parelles lingüístiques que comparteixin unes hores de conversa en català. Aquesta iniciativa, a més de facilitar un interlocutor per poder conversar en català, vol incidir en els hàbits dels catalanoparlants i consolidar la idea que el català és i ha de ser llengua d’acollida.
25/06/2015