Lliurament dels Premis Llanterna Digital

L’11 de juny, al Castell del Rei, ha tingut lloc el lliurament dels Premis Llanterna Digital d’enguany, els de la novena edició. Aquests premis són una iniciativa de la Coordinadora de Serveis Lingüístics de Lleida, de la qual el Servei Lingüístic de CCOO forma part. Aquests premis volen contribuir al foment de l’ús del català i de l’occità, a través de l’elaboració de curtmetratges que promoguin una reflexió sobre la llengua, en sentit ampli, des de qualsevol perspectiva.

El secretari d’Organització de CCOO de les Terres de Lleida, José Manuel Romero, ha estat l’encarregat de lliurar el premi de la modalitat per votació popular a través d’Internet, que ha correspost al curt Paraules d’estels de l’escola El Sitjar de Linyola que va obtenir el 17,2% dels vots vàlida emesos, que van ser 922. Altres curts premiats han estat: En català, sí. En català, Identitat, Què passa? i Begancé. Si voleu veure les obres guanyadores i la resta dels treballs presentats, feu clic aquí.

En aquesta edició, cal destacar que els premis han comptat amb 3 nous patrocinadors: l’associació cultural Res Non Verba, el grup de comunicació Segre i la cadena lleidatana de supermercats Plusfresc.