CCOO commemora el seu 50è aniversari a Mataró

Demà divendres, 29 de maig, al Museu Tèxtil Can Marfà (18 h)

CCOO de Catalunya es va constituir el 20 de novembre de 1964. Per commemorar aquesta data, el sindicat està realitzant actes arreu de Catalunya.

Demà divendres, 29 de maig, a les 18 h es farà l’acte de celebració a Mataró. Tindrà lloc a Can Marfà Gènere de Punt – Museu de Mataró (passatge de Can Marfà, 1), i hi podrem gaudir d’un audiovisual, d’una lectura de versos i d’uns testimonis de la lluita sindical d’aquests 50 anys del sindicat a la comarca. En acabar l’acte, es farà el lliurament del pin commemoratiu als delegats i delegades afiliats fa més de 25 anys.

Hi està prevista l’assistència de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, i Gonzalo Plata, secretari general de CCOO del Vallès Oriental – Maresme – Osona.

Barcelona, 28 de maig de 2015

agenda: divendres 29 de maig de 2015