Entrada simbòlica al Parlament de la ILP contra els desnonaments i la pobresa energètica

Demà dijous, 28 de maig, a les 11.00 hores, amb la participació de Joan Carles Gallego

Les entitats i les organitzacions adherides a la ILP habitatge, contra els desnonaments i la pobresa energètica, entre elles CCOO de Catalunya, es donaran cita demà davant el Parlament de Catalunya per realitzar una entrada simbòlica de la ILP al Parlament, on es farà públic el nombre de firmes recollides. Això tindrà lloc a partir de les 11.00 hores.

Cal dir que s’ha superat amb escreix la xifra de 50.000 signatures necessàries perquè la ILP sigui tramitada al Parlament, fet que començarà ara un cop l’Institut d’Estadística (IDESCAT) ja ha fet el recompte i ha validat les signatures necessàries perquè avanci el tràmit.

A les 11.00 hores, els portaveus de la ILP oferiran una roda de premsa davant l’entrada al Parlament (Parc de la Ciutadella, s/n, de Barcelona). Coincidint amb aquest acte, aquest dijous s’iniciarà l’anomenat “Comptador de la vergonya” a la portada del web www.ilphabitatge.cat, on s’aniran sumant els 43 desnonaments i 443 talls de subministrament que es produeixen cada dia des que la ILP estarà al Parlament i podria ser aprovada. Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, participarà en aquesta convocatòria.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 27 de maig de 2015