CCOO organitza l’11a Jornada de Previsió Social Complementària

Demà dijous, 28 de maig, a la seu de CCOO a Barcelona

L’Àrea de Previsió Social Complementària de CCOO de Catalunya celebrarà demà dijous, 28 de maig, a la sala d’actes de la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16), la seva 11a jornada anual.

Després de la presentació (9.00 h), a càrrec de Joan Carles Gallego, secretari general, i de Jordi Giménez, responsable de l’Àrea de Previsió Social Complementària del sindicat, es faran dos debats: un sobre la “Situació i perspectiva de la previsió social complementària a Espanya” (10.00 h), i un altre sobre els “Reptes dels plans de pensions d’ocupació i de les comissions de control” (11.30 h).

A la tarda hi haurà una taula rodona que parlarà de “Visió del mercat, inversions i estratègia” (15.30 h) i finalment la cloenda (17.15 h) amb José Cachinero, secretari d’Acció Sindical i Política Sectorial de CCOO de Catalunya.

El programa de la jornada, que es podrà seguir en vídeo per streaming (https://www.ccoo.cat/planspensions/), està disponible a Internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 27 de maig de 2015