Presentació de la plataforma ‘Ciutadans i ciutadanes com tu!’ i la campanya ‘Pel dret a vot de les persones estrangeres’

Demà dimarts, 5 de maig, a les 11.00 h, a Barcelona

L’Assemblea Nacional Catalana (ANC), CCOO de Catalunya, CONFAVC, Òmnium Cultural, SOS Racisme i UGT de Catalunya presentaran en roda de premsa demà dimarts, 5 de maig, a les 11.00 hores, la constitució de la plataforma “Ciutadans i ciutadanes com tu!” i la campanya “Pel dret a vot de les persones estrangeres”.

A la nostra societat, prop del 15% de la població catalana són persones estrangeres de diversos orígens, ciutadanes i ciutadans que en la seva gran majoria no podran exercir o veuran limitat el seu dret de vot en les properes convocatòries electorals.

La plataforma “Ciutadans i ciutadanes com tu!” neix amb l’objectiu de portar a terme actuacions reivindicatives per estendre el dret de vot en les eleccions democràtiques, ja que no acceptem deixar fora del sistema de representació una part considerable de la població catalana.

A la roda de premsa es presentarà el manifest “Ciutadans i Ciutadanes com tu! Pel dret a vot de les persones estrangeres”.

Hi intervindran:

– Jaume Marfany, vicepresident de l’ANC