CCOO organitza el debat “El sindicat i la llengua catalana”

Demà dimecres, 29 d’abril, a les 12.00 hores

En el marc de les activitats de commemoració del 50 aniversari de CCOO de Catalunya, la Secretaria de Formació Sindical, Estudis i Cultura organitza demà dimecres, 29 d’abril, el debat “El sindicat i la llengua catalana”, a partir de les 12.00 hores a la sala 42 de l’edifici de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, 4a planta).

Ho presentarà Montserrat Delgado, secretària de Formació Sindical, Estudis i Cultura del sindicat, i comptarà amb la participació de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, Ester Franquesa, directora general de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya, Xesús González, coordinador de l’Àrea Pública de CCOO de Catalunya, i Rosa Sans, directora de la Fundació Cipriano García – CCOO de Catalunya.

Amb l’acte “El sindicat i la llengua catalana”, CCOO de Catalunya vol reflexionar sobre els objectius i les necessitats que han anat orientant les actuacions dutes a terme per CCOO de Catalunya, amb el suport de la Generalitat, a favor de la normalització del català en l’àmbit sindical i el món del treball, així com les necessitats detectades avui.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 28 d’abril de 2015