CCOO és l’únic sindicat de la mesa sectorial de l’ICS que augmenta la seva representativitat després de les eleccions sindicals celebrades ahir

Manté el segon lloc a només dos delegats del primer sindicat

La Federació de Sanitat de CCOO valora molt positivament els resultats obtinguts a les eleccions sindicals de l’Institut Català de la Salut, ICS, celebrades ahir. A més d’obtenir representació en totes les juntes de personal, CCOO ha quedat primer sindicat a Primària de Lleida, Primària de Metropolitana Sud, a Primària de Catalunya Central, a l’Hospital Josep Trueta de Girona i a l’Hospital Arnau de Vilanova de Lleida.

CCOO ha obtingut un total de 78 delegades i delegats, el que el situa a 2 delegats del primer sindicat, Metges de Catalunya, al qual retalla en 3 delegats la diferència, ja que la resta de sindicats amb representació a la mesa sectorial han baixat el nombre de delegats. El resultat ha estat: Metges de Catalunya, 80 (en perd 2); CCOO, 78 (en guanya 1); UGT, 64 (es queda igual); SATSE, 59 (-7); CATAC, 55 (-1), i CGT, 24 (+1).

Aquests resultats refermen CCOO en els seus objectius en defensa dels treballadors i treballadores sigui quina sigui la seva categoria professional. El personal ha de recuperar les condicions retributives i de treball anteriors a les retallades per poder donar un servei de qualitat a tota la població, s’han de recuperar les plantilles i l’ocupació als nostres centres i l’ICS ha de tornar a ser l’empresa referent a Catalunya pel que fa a salut, sense privatitzacions ni externalitzacions i sense consorcis ni corporacions de cap mena.

CCOO agraeix públicament el suport rebut pels treballadors i treballadores de l’ICS en aquestes eleccions.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 26 de març de 2015