CCOO reflexiona sobre el lligam entre el sindicat i la llengua catalana

Dins de les activitats de commemoració del 50è aniversari de CCOO de Catalunya, la Secretaria de Formació Sindical, Estudis i Cultura ha organitzat l’acte “El sindicat i la llengua catalana”, que tindrà lloc el dimecres 29 d’abril a la seu de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, Barcelona).

A les 12 hores, a la sala 42 (4a planta), tindrà lloc la taula rodona – col·loqui “El sindicat i la llengua catalana”, que, moderada per Montserrat Delgado, secretària de Formació Sindical, Estudis i Cultura, comptarà amb les intervencions d’Ester Franquesa, directora general de Política Lingüística; Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya; Xesús González, responsable de l’Àrea Pública de CCOO de Catalunya, i Rosa Sans, directora de la Fundació Cipriano García.

Amb l’acte “El sindicat i la llengua catalana”, CCOO de Catalunya vol reflexionar sobre els objectius i les necessitats que han anat orientant les actuacions dutes a terme per CCOO de Catalunya, amb el suport de la Generalitat, a favor de la normalització del català en l’àmbit sindical i el món del treball, així com les necessitats detectades avui dia i, per tant, els objectius prioritaris que han de guiar la tasca futura del sindicat en matèria lingüística.

Paral·lelament a aquest acte, al llarg de tota aquesta setmana i fins al 7 d’abril es podrà veure, al vestíbul de la seu central del sindicat, l’exposició “Català, llengua d’Europa”, organitzada pel Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i que mostra la vitalitat de la llengua catalana en el marc de les llengües d’Europa.