Actes del 8 de març, Dia Internacional de les Dones, convocats per CCOO de Catalunya

Diumenge 8 de març i dilluns 9 de març

En el marc del 8 de març, Dia Internacional de les Dones, CCOO de Catalunya dóna suport a la manifestació unitària del mateix diumenge 8 de març, a les 12.00 h, a la plaça de la Universitat de Barcelona.

A més, el sindicat celebrarà la Jornada d’acció central el dilluns 9 de març, a la seu de CCOO a Via Laietana, 16, de Barcelona:
De 9.30 h a 11.30 h es farà un espai per a la reflexió, amb una taula rodona moderada i conduïda per Josep Maria Romero, secretari d’Organització de CCOO de Catalunya, amb participació de:
-Amparo Loren, secretària general de la Secció Sindical de l’Hospital Arnau de Vilanova i secretària d’Acció Sindical de la Federació de Sanitat a Lleida: “Experiències i mobilitzacions a la sanitat pública”.
-Raquel Serrano, professora de Dret a la Universitat de Barcelona: “Bretxa salarial: el seu origen i com fer-hi front”.
-Alba Garcia, secretària de la Dona i de Cohesió Social de CCOO de Catalunya: “Claus del present per construir el futur”.

Tot seguit, a les 11.45 h es farà una concentració a la porta de la seu del sindicat a Via Laietana per anar posteriorment fins la seu de Foment del Treball, on es realitzarà una acció reivindicativa.

Tota la informació d’aquest acte i la resta d’actes convocats per Federacions i Territoris de CCOO de Catalunya, a internet:

Barcelona, 6 de març de 2015

Agenda:
Diumenge 8 de març de 2015
a les 12.00 hores (manifestació)
Plaça Universitat. BCN

Dilluns 9 de març de 2015
9.30 hores (taula rodona); 11.45 h (concentració)
CCOO – Via Laietana, 16. BCN