CCOO, CSIF i UGT convoquen una assemblea de treballadors amb caràcter d’urgència a l’Ajuntament de Figueres davant la imminent aprovació d’un document que canvia les relacions laborals

Avui dilluns, 2 de març a les 14 h.

Avui, dilluns 2 de març de 2015,  a les 14 h a la Sala de Plens de l’Ajuntament de Figueres,  CCOO, CSIF i UGT, han convocat una assemblea de treballadors i treballadores, amb caràcter d’urgència, davant la imminent aprovació al Ple de l’ajuntament de Figueres, previst per demà, d’un incomprensible document de l’equip Govern de l’ajuntament, de noves productivitats i canvis en les relacions laborals que afecten al conjunt de la plantilla, proposta que no ha estat negociada amb els representants sindicals tal i com e i estableix la Llei.

Aquest document pretén formar part d’un Acord/Conveni que estaven negociant i que va quedar aparcat per part de l’equip de Govern i es va presentar en una reunió de manera unilateral, significa un gir de 180 graus en la política de personal de l’ajuntament i coincideix també, amb la contractació per part de l’equip de Govern d’un assessor d’una empresa externa “Estratègia Local”,  que no s’entén perquè s’ha contractat i que vol imposar la seva Llei.

Davant aquests abús de poder, els sindicats fan responsable a l’Alcaldessa de Figueres, a la qual li demanen retiri de l’aprovació del Ple aquests document i rescindeixi el contracte amb aquesta empresa, ja que es considera una despesa innecessària.

L’assemblea d’avui es per informar als treballadors/res i debatre les accions i mobilitzacions que es portaran a terme.