Signatura d’un acord històric a l’Organisme de Recaptació i Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona

Acord signat la tarda de divendres 27 de febrer

Mercès a la mobilització dels delegats i de les delegades de CCOO, amb el suport immensament majoritari dels treballadors i les treballadores de l’ORGT de la Diputació de Barcelona, i després de 3 mesos de negociació i dur treball, finalment s’ha signat l’acord acceptat unànimement per la plantilla en assemblees convocades per CCOO.
L’acord permet l’equiparació en drets, al personal de l’ORGT amb el de la resta de la Diputació de Barcelona. Una històrica reivindicació de CCOO i de la immensa majoria de la plantilla que ha quedat evidenciada en aquest acte de signatura entre CCOO i el President de la Diputació de Barcelona.
Finalment l’acord ha estat signat també per UGT, malgrat l’ actitud molt poc positiva que ha mantingut durant tot aquest procés, i encara més en els moments finals previs a la signatura.
CCOO agraeix a la plantilla de l’ORGT el suport que ha donat en la mobilització, la negociació, les assemblees i finalment en l’acte de signatura.