Dia Internacional de les Dones 2015

Manifest del 8 de març

Un any més, la Secretaria de la Dona i Cohesió Social de CCOO prepara els actes del 8 de Març, Dia Internacional de les Dones.

El sindicat dóna suport a la manifestació unitària del diumenge 8 de març, a les 12.00 h, a la plaça de la Universitat de Barcelona.

A més, celebrarà la Jornada d’acció central el dilluns 9 de març, a les 9.30 h, a la seu de CCOO a Via Laietana, 16, de Barcelona:
De 9.30 h a 11.30 h, espai per a la reflexió: taula rodona moderada i conduïda per Josep Maria Romero, secretari d’Organització de CCOO de Catalunya, amb
-Amparo Loren, secretària general de la Secció Sindical de l’Hospital Arnau de Vilanova i secretària d’Acció Sindical de la Federació de Sanitat a Lleida: “Experiències i mobilitzacions a la sanitat pública”.
-Raquel Serrano, professora de dret a la Universitat de Barcelona: “Bretxa salarial: el seu origen i com fer-hi front”.
-Alba Garcia, secretària de la Dona i de Cohesió Social de CCOO de Catalunya: “Claus del present per construir el futur”.
D’11.45 h a 12.45 h, acció reivindicativa (concentració a la porta de la seu de Via Laietana).

Feu clic per veure:
– El manifest de CCOO del Dia Internacional de les Dones
– El cartell de CCOO del Dia Internacional de les Dones
– Els actes centrals organitzats per CCOO de Catalunya
– Els actes organitzats per Federacions i Territoris de CCOO de Catalunya
– L’informe de 2015 del 8 de març elaborat per la Secretaria de la Dona i de Cohesió Social
– El programa ‘Servei d’atenció i informació a les dones’, emès pel Canal 33 el diumenge 8 de març de 2015
– L’àlbum de fotos de la manifestació del 8 de març de 2015

#TreballVidaDrets