Joan Carles Gallego compareix al Parlament per explicar les propostes de CCOO al Projecte de llei de formació i qualificació professional

Aquest dijous, 29 de gener, a les 10.00 h

Aquest dijous, 29 de gener, el secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego, compareixerà al Parlament, davant la Comissió d’Ensenyament i Universitats, per explicar la postura del sindicat en relació amb el Projecte de llei de formació i qualificació professional de Catalunya.

Des del convenciment que la formació i la qualificació professional són estratègiques per al desenvolupament personal i per donar resposta a les necessitats de les empreses, en un context on el coneixement i la qualificació són un factor productiu imprescindible per contribuir a la innovació i la millora de la qualitat de l’ocupació i la producció, des de CCOO defensem la formació al llarg de la vida amb una xarxa de centres integrats, una governança única amb la participació de les organitzacions sindicals i patronals, un sistema únic i permanent d’acreditació de competències professionals i un model de formació dual que possibiliti la qualificació dels joves amb contracte de treball.

La compareixença es farà al mateix Parlament de Catalunya (Parc de la Ciutadella, s/n, de Barcelona) a partir de les 10.00 hores.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 28 de gener de 2015