XIII Escola de joves sindicalistes Ángel Rozas

A l’ofensiva! 30 i 31 de gener al Masnou

Un any més, et convidem a participar a l’Escola de joves sindicalistes Ángel Rozas. Aquesta és una escola de formació dirigida per joves i per a joves. Es tracta d’una trobada de dos dies en què analitzarem la situació dels joves en el mercat de treball i les conseqüències socials i sindicals.

Aquest any l’escola es durà a terme els dies 30 i 31 de gener a l’alberg J. M. Batista i Roca, al Masnou. L’escola porta per títol “A la ofensiva!”. La situació és insostenible: retallades, atacs a serveis públics i a drets de ciutadania, la llei mordassa, companyes i companys imputats pel seu dret a exercir la vaga, tractats internacionals a l’horitzó i un llarg etcètera. Fa massa temps que estem    instaurats en unes polítiques neoliberals regressives, de retallades i de pèrdua de drets, i és evident que per aquest camí no ens en sortirem.

Cal defensar allò que és nostre, és hora de reconquerir tot allò que amb l’excusa de la crisi ens han pres.  El jovent, un cop més, hem sigut un dels col·lectius que més alt ha pagat el preu de la crisi, una crisi que no hem provocat.

Cal donar una resposta contundent, cal posar les alternatives sobre la taula, frenar la deriva de pèrdues i començar a recuperar. Per tot això, cal formar-se, debatre, organitzar-se i actuar, i per això et convidem a l’Escola Ángel Rozas 2015, el canvi en la situació actual passa per un sindicat més jove i una societat més justa!