Concentració contra l’abús de poder de l’equip de govern de l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols

Demà dijous, 18 de desembre, a les 13.00 h, davant l’Ajuntament

Demà dijous, 18 de desembre a les 13.00 h, davant l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols (plaça del Mercat, 6-9), hem convocat una concentració de delegats i delegades de la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Girona de l’Administració local i d’altres sectors per donar suport als nostres delegats i delegades de l’Ajuntament.

Els motius d’aquesta convocatòria són:
– L’equip de govern va signar amb caràcter d’urgència un conveni a la baixa, amb UGT i SPPM, sense que aquests tinguessin majoria a la mesa general de negociació, i dies abans de les eleccions sindicals, que hem tornat ha guanyar CCOO per una majoria més àmplia que l’anterior.
– L’Ajuntament no reconeix aquests resultats i continua negant la convocatòria de la mesa general de negociació; no la vol convocar i sí que convoca una reunió paritària, amb aquests dos sindicats, per modificar el mateix conveni signat per ells i aprovar també, per tràmit d’urgència, la valoració de llocs de treball, que s’ha fet sense criteris objectius a dit i beneficiant un sector determinat de treballadors i treballadores.
– Paral·lelament a tot això, els nostres delegats i delegades estan patint una situació d’assetjament, i a una delegada de CCOO, funcionària, l’han canviat, per decret, de lloc de treball l’endemà d’haver guanyat les eleccions sindicals.

A totes les peticions de diàleg i mediació via Tribunal Laboral de Catalunya (TLC), l’alcalde de CiU i el regidor de Turisme, regidor del PSC i destacat militant d’UGT, l’assessor i la veu cantant de les decisions (és membre del mateix TLC, que no ha reconegut l’Ajuntament per la mediació), han tancat totes les portes i amb prepotència i abús de poder, sense precedents en una administració pública local, han aprovat el que han volgut, il·legítimament i il·legalment, un cúmul de despropòsits i vulneracions flagrants de les lleis.

Oficina de premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 17 de desembre de 2014