Vaga a ROSER CONSTRUCCIONES METÁLICAS

Cada dijous

Demà dijous, 18 de desembre, hi ha previst el segon dia de vaga, convocada de manera indefinida, de dues hores, d’11h a 13h cada dijous, a l’empresa ROSER CONSTRUCCIONES METALICAS S.A. de Cassà de la Selva. El motiu de la vaga és expressar la protesta i el rebuig al pagament endarrerit del les nòmines des de ja fa prop d’un any i mig.

La convocatòria de vaga va ser proposada i aprovada per la majoria del comitè amb el suport dels delegats de CCOO, els quals tenen la majoria sindical en el Comitè.

Per aquest motiu CCOO ja ha presentat tres denúncies, l’última el 17 de novembre. La Inspecció de Treball  ha aixecat una acta d’infracció contra l’empresa arran de la primera denúncia, presentada el mes d’octubre del 2013.

La setmana passada l’empresa va fer una proposta de pagaments parcials a terminis que va ser rebutjada per votació per la plantilla.

Des de CCOO donem suport a aquesta convocatòria de vaga i exigim a l’empresa que compleixi la normativa de pagar puntualment el salari mensual i que atengui les reivindicacions del Comitè respecte a un possible pacte temporal per pagar parcialment els salaris, en un període limitat en el temps, prèvia justificació comptable.

Barcelona, 17 de desembre de 2014