Informe sobre violències masclistes a la feina

Presentat, juntament amb el Servei d’Informació i Atenció a les Dones (SIAD) de CCOO, per la Secretaria de la Dona i Cohesió Social del sindicat

La Secretaria de la Dona i Cohesió Social de CCOO de Catalunya ha presentat en roda de premsa, el divendres 28 de desembre de 2014, un informe sobre violències masclistes a la feina, que els darrers anys s’ha presentat amb motiu del 25N, Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones,

A la roda de premsa també s’ha explicat que el sindicat posarà en marxa, des del gener de 2015, el Servei d’Informació i Atenció a les Dones (SIAD) en l’àmbit laboral. El propòsit és atendre, a partir de trucades telefòniques, visites concertades, o atencions presencials, temes de discriminació per raó de sexe o de gènere, qüestions sobre condicions de treball, aspectes relacionats amb drets laborals i prestacions de la Seguretat Social, o situacions de violències masclistes a la feina.

Feu clic per veure:
-el document “25N 2014. Viure lliures de violència masclista: a la feina i a tot arreu”
-les declaracions de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, i Alba Garcia, secretària de Dona i Cohesió Social de CCOO de Catalunya, efectuades a la roda de premsa del divendres 28 de novembre