CCOO crida a la participació a les mobilitzacions del 29N

Joan Carles Gallego assistirà a la manifestació contra el Consorci Sanitari de Lleida

CCOO de Catalunya dóna suport i crida a la participació a les mobilitzacions de demà dissabte, 29 de novembre, i que culminen la Setmana per la Dignitat i els Drets.

A Lleida, amb participació de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, hi haurà una manifestació contra el Consorci Sanitari de Lleida, que començarà a les 18.00 h des de la Plaça Ricard Viñes.

CCOO s’ha posicionat clarament en contra de la creació d’un consorci sanitari a Lleida, que inicia el procés de fragmentació de l’Institut Català de la Salut (ICS), i per això el passat dia 21 de novembre va presentar queixa al Síndic de Greuges per aquest procés de privatització que el Govern de la Generalitat està impulsant a Lleida.

D’altra banda, CCOO participarem a Barcelona a la manifestació convocada per la Marxa per la Dignitat, amb inici a Plaça Universitat a les 17.30 h, contra les polítiques econòmiques i socials del Govern, que queden reflectides en els pressupostos generals de 2015. Creiem que cal un canvi radical d’aquestes polítiques, amb més inversió i serveis públics, una aposta per l’ocupació de qualitat, la recuperació del poder adquisitiu dels salaris i, de manera singular, la protecció a les persones desocupades. També volem expressar el rebuig a la Llei de seguretat ciutadana (“llei mordassa”) i reiterem la denúncia dels procediments administratius i penals oberts a centenars de sindicalistes i en defensa de la llibertat sindical.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 28 de novembre de 2014