Protesta dels treballadors i treballadores de Correos

Dilluns 24 de novembre, a les 13.00 h, a Barcelona

Segons informa la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya, centenars de treballadors i treballadores de Correos de la província de Barcelona es manifestaran dilluns, 24 de novembre, contra les retallades, per una regulació laboral i per un servei públic de qualitat. Iniciaran una marea postal que culminarà a Madrid el 27 de novembre en una gran manifestació de milers de treballadors i treballadores.

Les organitzacions sindicals CCOO, UGT i CSI-F a Correos realitzaran un acte reivindicatiu amb una concentració i una performance de “zombis postals” el dilluns 24 de novembre, de 13.00 h a 14.00 h, davant la Delegació del Govern a Barcelona (c/Mallorca, 278).

Volen expressar el seu rebuig a la retallada de 8.000 llocs de treball des del 2011 i evitar que puguin perdre-se’n 14.000 més, si el Govern, SEPI i la mateixa empresa pública continuen per la senda de la retallada.

Els sindicats denuncien que és inadmissible que robin drets laborals i de la ciutadania en favor del benefici econòmic, devaluant el servei públic i denigrant-lo perquè acabi en mans de companyies privades.

Per això, sindicats i treballadors i treballadores reclamen un conveni i un acord amb millores salarials, drets i amb la plantilla suficient en pro d’un servei postal públic de qualitat per als ciutadans i ciutadanes.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 21 de novembre de 2014