CCOO de Catalunya dóna suport a l’acte “Volem votar! Pel dret a la participació política de les persones estrangeres”

Demà divendres, 31 d’octubre, a les 18 h, a les Cotxeres de Sants de Barcelona

CCOO de Catalunya, juntament amb les entitats Sí, amb nosaltres, SOS Racisme, UGT de Catalunya i la Sectorial d’Immigració de l’Assemblea Nacional Catalana (ANC), organitzen l’acte públic “Volem votar! Pel dret a la participació política de les persones estrangeres”.

En aquest acte, que tindrà lloc demà divendres, 31 d’octubre, a les 18 h, a les Cotxeres de Sants de Barcelona (c/ Sants, 79), es presentarà un manifest conjunt (disponible al web: http://estrangercatala.wordpress.com/2014/10/22/volem-votar-manifest-pel-dret-de-vot-de-persones-estrangeres/), que neix amb la voluntat de treballar tots plegats per garantir el dret a la participació política de les persones immigrades.

Les entitats convocants volen sensibilitzar el conjunt de la població sobre la importància del reconeixement d’aquest dret als processos participatius, a les consultes i a les eleccions. El 9-N, com altres processos de participació, representa una oportunitat per a les persones estrangeres per demostrar la seva voluntat democràtica i d’implicació en l’esdevenir del nostre país, que també és el seu.

L’acte, en el qual es realitzarà simbòlicament l’exercici del dret a vot, comptarà amb les intervencions i les participacions de representants dels diversos col·lectius amb més presència a Catalunya i representants del teixit associatiu.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 30 d’octubre de 2014