CCOO de Catalunya acull a la seva seu de Barcelona la celebració de les eleccions legislatives tunisianes

Eleccions a Tunísia

CCOO de Catalunya manifesta el seu compromís de suport al procés democràtic a Tunísia, que avança amb la realització, els dies 24, 25 i 26 d’octubre, de les eleccions legislatives. Per facilitar la participació dels treballadors i les treballadores tunisians residents a Catalunya, el sindicat acull a la seva seu a Barcelona (Via Laietana, 16) la celebració de les votacions en condicions adients i amb garanties democràtiques.

Durant els dies 24, 25 i 26 d’octubre, la seu del sindicat estarà oberta per facilitar la participació del col·lectiu tunisià resident a Catalunya. Durant aquests dies es disposaran les urnes controlades per personal validat per la Comissió Electoral Tunisiana. El col·lectiu tunisià votarà els candidats i candidates que representaran la comunitat tunisiana a part d’Europa i Nord-amèrica al nou Parlament.

Des de CCOO de Catalunya considerem que l’avenç del procés democràtic a Tunísia, en gran part, és fruit de la lluita del moviment sindical i especialment de la Unió General del Treball de Tunísia (UGTT), que ha exercit un paper de lideratge en la revolució contra la dictadura de Ben Ali, i ho continua exercint per assegurar que aquest procés de canvi no es tanqui i continuï endavant per realitzar les aspiracions del poble tunisià amb llibertat, dignitat i justícia social.

CCOO de Catalunya vol reiterar el seu compromís amb el procés democràtic, de suport al moviment sindical, a la UGTT, i recorda el seu suport a la candidatura de la UGTT al Premi Nobel de la Pau pel seu paper actiu en el desenvolupament democràtic i social de Tunísia.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 24 d’octubre de 2014