CCOO se suma a la mobilització per la millora de la carretera C-35 a Sant Celoni

Tall de carretera demà dissabte, 25 d’octubre, a les 12.00 h

CCOO del Vallès Oriental, Mareme i Osona se suma a la mobilització de demà dissabte, 25 d’octubre, per exigir millores reals i eficients a la carretera C-35 al seu pas per Sant Celoni.

La C-35, al pas de les poblacions de Sant Celoni, La Batllòria, Gualba i Riells i Viabrea, ha enregistrat en els darrers 5 anys una mitjana de 20 accidents anuals amb una mitjana de 30 ferits, 2 d’ells greus, i 1 mort anualment.

Tot això es produeix en una travessia en la qual es fan al voltant de 20.000 desplaçaments diaris i fa palès el greu problema de mobilitat i seguretat que afecta tant els veïns com la resta d’usuaris i usuàries.

A més, és un eix on la presència de diferents entrades i sortides dels diversos polígons industrials fa que molts accidents siguin per anar a la feina i tornar-ne, la qual cosa converteix tots aquests accidents en in itinere i, per tant, a tots els efectes, en accidents laborals.

Per totes aquestes causes, CCOO se suma a les protestes i les mobilitzacions per exigir la urgència de les mesures necessàries per tal d’eliminar d’una vegada per totes les causes de la sinistralitat. Així, demà dissabte, a les 12.00 h, es farà un tall de la carretera C-35 (punt de trobada al pàrquing de La Forestal de Sant Celoni).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 24 d’octubre de 2014