CCOO de Catalunya organitza la IX Escola de Dones

Demà dijous, 23 d’octubre, de 9.30 h a 18 h, al Casal Pere Quart de Sabadell

Amb el lema “Per un món laboral lliure de discriminació per raó de gènere i violència masclista”, CCOO organitza la IX Escola de Dones del sindicat. Es farà demà dijous, 23 d’octubre de 2014, de 9.30 h a 18 h, al Casal Pere Quart de Sabadell (Rambla, 69).

Es tracta de la novena edició consecutiva d’un espai per al debat, la reflexió i l’intercanvi d’experiències sindicals. La inauguració es farà a les 9.30 h amb Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya; amb Maribel Ayné, responsable de les Dones i de Polítiques d’Igualtat de CCOO del Vallès Occidental – Catalunya Central, i amb un representant de l’Ajuntament de Sabadell. Després hi haurà la conferència inaugural “Crisi, capitalisme i patriarcat. Impacte de gènere i empoderament de les dones”, a càrrec de Laura Arroyo, directora del Centro 8 de Marzo de la Fundación 1º de Mayo de la Confederación Sindical de CCOO, les taules rodones titulades “Reflexionant sobre els temps, les violències i l’acció sindical” i “Experiències d’intervenció sindical”, i grups de treball.

Els actes de la tarda són oberts al conjunt dels delegats i delegades i a l’afiliació del sindicat. La cloenda, “Construint un món laboral i social lliure de discriminacions i violències contra les dones”, anirà a càrrec d’Alba Garcia, secretària de la Dona i Cohesió Social de CCOO de Catalunya, i d’Enrique Rodríguez, secretari general de CCOO del Vallès Occidental – Catalunya Central.

Adjuntem el programa de la IX Escola de Dones.

Barcelona, 22 d’octubre de 2014

Agenda: