CCOO presenta una moció per al manteniment del caràcter públic i social del transport urbà municipal a Tarragona

Servei públic

El passat 16 d’octubre, la Secció Sindical de CCOO a l’Empresa Municipal de Transports de Tarragona va portar a Registre de l’Ajuntament un proposta de moció municipal per tal de promoure una declaració institucional per mantenir el caràcter públic i social del transport urbá municipal, evitant privatitzar-lo.

La moció identifica el transport públic urbà com a “peça central del funcionament quotidià de les ciutats i un servei essencial, considerat per la llei com un dret i no un privilegi”.

També, es manifesta que “l’autobús urbà de Tarragona ha de continuar sent un servei públic que doni prioritat al benefici social per al conjunt de la comunitat “, “que és una alternativa ecològica i sostenible i ha de representar un model d’ocupació i de relacions laborals ètic.”

Finalment, CCOO proposa quatre punts d’acord per fer efectiva aquesta defensa del transport públic municipal, esperant poder comptar amb el major suport possible per part dels grups municipals al proper ple municipal.

Barcelona, 20 d’octubre de 2014