El sindicat participa a les jornades dels dies 10 i 11 d'octubre a Barcelona

CCOO se suma a la campanya “No al TTIP”

FotoMés de 400 organitzacions de tot l’Estat, entre les quals hi ha CCOO de Catalunya, s’han adherit a la campanya “No al TTIP”, contra les amenaces que planteja l’Acord transatlàntic de comerç i inversió (Transatlantic Trade and Investment Partnership -TTIP-, també conegut com Tractat de lliure comerç transatlàntic o TAFTA), així com l’acord de lliure comerç amb el Canadà (Comprehensive Economic and Trade Agreement - CETA-) i l’acord sobre el comerç de serveis (TISA, per les seves sigles en anglès).

Per això impulsen unes jornades a Barcelona, amb el lema “Sobirania segrestada - Drets en perill", que tindran lloc divendres 10 i dissabte 11 d’octubre. El primer dia s’inauguraran a les 19.00 h a l’Aula Magna de la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de Barcelona (c/Montalegre, 6), amb Susan George (França), Rosa Guillén (Perú), Francisco López Bárcenas (Mèxic) i Courtenay Lewis (Estats Units), i el segon dia es faran a partir de les 9.30 h a la Sala Raval del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (c/Montalegre, 5).

Per part de CCOO intervendran Michela Albarello, directora de la Fundació Pau i Solidaritat de CCOO de Catalunya (dissabte 11 d’octubre a les 12.30 h al CCCB), i Carme Marínez Ruzafa, per part de Marea Groga (dissabte 11 d’octubre a les 15.30 h al CCCB).

Adjuntem:
-el comunicat de premsa de la campanya
-el programa de les jornades.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 9 d’octubre de 2014